Träningsvärk.se

Hejsan svejsan. :)
Innan jag slår på en film så slänger jag in ett inlägg om igår.
Hann inte blogga igår, hade inte tid. Men jag var ute i stallet med Emelie och red, mocka, gick promenader, åt, tog det lugnt, njöt av solens värme. Ja dagen var jätte härlig!
Har nu träningsvärk i ryggen. Pga att jag red igår, har inte gjort det på flera månader så förstår jag vrf. :P heha. Det är värt det.

Hoppas ni mår bra där ute. Hörde också att det skulle bli fint väder imorn, iaf här i Södermanland. Så ut och njut av solens strålar. :D


Bild från förra stallet vi var på. :D
Storhäst - Som är närmast - Kommer inte ihåg namnet. Men hur fin som helst! <3
Ponny - Bella. <3
Skättis - Bellsy <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0