Allsång på Träffen.

Hej, kom hem för en timme sedan kanske. Ungefär exakt faktiskt.
Från en trvlig kväll med min underbara vän Denise. Hon frågade mig om jag skulle till träffen, som det heter, Då sa jag nej.. inte vad jag vet. Men jag knatade upp dit och då var det allsång med Tommy Nilsson och Lili och Sussie på plats som artister. :D
Ritkigt stort för mig alltså, de har ju slagit igenom stort och är jätte stora hä ri Sverige. De sjöng sina hits och sedan var det massa andra låtar också. De som var konfrencier, det var ju 2enjoy tjejerna som också sjöng. Härlig kväll må jag säga, hela publiken sjöng med. En enda stor kör! :D

Nästa torsdag, då kommer Jimmy Jansson och Nanne Grönwall med fler till träffen, hoppas jag är hemma. Det är ju ändå min barndoms idol. Jimmy Jansson. :P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0