Nervositeten börjar sakta trada fram...

Det är den 10 Augusti idag. Snart min födelsedag. Snart gymnasiet. Kan inte förstå, snart ska man ta sin skolväska och kliva in på gymnasiet och träffa nya vänner och gamla vänner. Stå där mitt i skolan och kolla runt försiktigt, tänka och fundera. Frågan är om man kommer trivas bra eller inte. Det kan jag inte veta nu. Tror mer att nästa år, när alla står uppklädda med ros i håret och säger adjö för sommarlov. Då tror jag att man känner:
- Det här året var helt okej, nya vänner har man fått och då vet man svaret på frågan som man funderade på innan man klev in på skolan med sin skolväska och undrade vart man skulle gå.
  Den här sommaren flög iväg med svindlande fart. Kan inte tänka att den snart är slut. Den här sommaren har varit helt okej, även om vädret inte har tillåtit så mycket bad för min del, så har det varit härligt. Träffat nya vänner. Haft ett helt okej sommarjobb, träffat så roliga människor på sommarjobbet.*Skrattar*
 
Nu ska jag hämta min bag och packa inför den roliga resan som ska vankas inatt. Åker nämligen upp till norrland vid 03:00 ungefär. Så kommer väl dit vid 14:00 imorgon. Kommer hem om en vecka om inte mer.
Ha en fortsatt trevlig sommar, och ta vara på sista veckorna nu. :D <3
 
Bild: Från förra året i norrland. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0