Jag känner mig HEL!



Jag känner mig stark, ska klara det! Skolan är snart förbi för den här gången. Känner mig så jävla värd ett sommarlov. Det är det jag behöver, sommarlov. Känner på mig att detta sommarlov kommer bli såååå BRA! 
 I höst är det dags för gymnasiet. Jag hoppas jag kommer in på mitt gymnasieval. HOPPAS! Att vänta på ett svar är inte kul. Vill veta svaret nu.

Just nu sitter jag och lyssnar på HEL och dom äger ut alla! hehe. Okej nu överdrev jag, men dem är gryyymt bra. Borde lyssna på dom. Kika under texten så ser ni en video. :)

Hel - Is


Kommentarer
MADDISENJ

Tack för din kommentar :) Tyvärr har jag inte sett några bodys nu på sista tiden.. Mest baddräkter faktiskt. SÅ tyvärr kan jag nog inte hjälpa dig på den fronten :)

2012-05-30 @ 11:47:36
URL: http://maddisenj.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0